Sunday, June 20, 2010

Kisah tak pergi sekolah

Hari ni saya tak pergi sekolah mesti esok tak pergi pula sebab saya deman petang kemarin lagi saya deman saya rasa letih dan pening kepala saya tidur pun tak nyeyak saya tidur sokmo bangun banyak kali saya tidur dengan mami saya atas capet lepas pukul 5:00 saya pergi tubik dekat kb mall tapi bukan dalam kb mall tepi setesan esso saya nak beli baju sekolah tu tapi takdok lepas tu saya pergi atak kakak saya yang sulug dan kedua di rumah tuk saya lepas saya pergi hantar kakak saya.Saya pergi beli gopisang dan keropok gorengpisang saya beli RM3 keropok saya beli RM 2 lepas tu saya pergi beli baju sekolah di canggih lepas tu saya makan keropok dan gorenpisang atas kereta lepas tu nak habis dah kakak saya yang kedua message nak keropok dan gorengpisang kan dah nak habis pergi beli gorengpisang pula RM5.

No comments: